Pogoji poslovanja

Lepo pozdravljeni v naši spletni trgovini lapoffice.si

Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine lapoffice.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Povezava na ->Zakon o varstvu potrošnikov.

LapOffice.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Spletna prodaja, Karin Močnik s.p., v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu lapoffice.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

 

Podatki o podjetju

Spletna prodaja, Karin Močnik s.p
Cesta 24. junija 72, 1231 Ljubljana-Črnuče
Slovenija

Davčna številka: 41493753
Matična številka: 8786887000
Email: info@lapoffice.si (kupci naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)

Blagovna znamka: LapOffice

 

Dostopnost informacij (POVZETEK ZAKONODAJE)

Podjetje Karin Močnik s.p. bo skrbelo, da bodo kupcem na voljo spodnje informacije:

  1. identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  2. kontaktni podatki (e-pošta),
  3. bistvene značilnosti izdelkov oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (artikli v spletni trgovini bodo imeli oznako založenosti),
  5. pogoji dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  6. cene bodo jasno in nedvoumno zapisane, razvidno bo ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka s pritožbi.

 

Cena

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.lapoffice.si, so navedene v EUR, ne vsebujejo DDV-ja, saj nismo davčni zavezanci in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Vse cene navedene na spletni strani so končna cena in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki. V košarici sta specificirana cena izdelka z vključenim DDV-jem (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost) ter stroški dostave.

Cena izdelka je razvidna v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas kontaktirate na e-naslov: info@lapoffice.si

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu  Vaše LapOffice naročilo je bilo sprejeto!). Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Ponudba velja do preklica.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

 

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine www.lapoffice.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani naše trgovine ali preko naših socialnih medijev. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsaka koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
 Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. 
  • Na zaključku blagajne pod izbranimi artikli v okence “koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb “UNOVČI KUPON”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati.

 

POSTOPEK NAKUPA

I. Izbira izdelka
Na spletni strani lapoffice.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”DODAJ V KOŠARICO”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Lahko nadaljujete z nakupovanjem nemoteno, če pa želite zaključiti nakup kliknite na povezavo ”PRIKAŽI KOŠARICO ” in se vam pokaže košarica z izbrano vsebino. Gumb za košarico je vedno viden in dostopen v skrajnem desnem kotu orodne vrstice z znakom nakupovalne vrečke.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice
Na spletni strani lapoffice.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po postavitvi miške na ikono) kupcu prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. S klikom na nakupovalno košarico, se kupca pripelje na novo stran v njegovo košarico. Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani” na levi strani. Če želi kupec dodati določen izdelek v košarico, mora nazaj v spletno trgovino tako, da klikne na povezavo ”Trgovina” v orodni vrstici.

III. Nakupovalna košarica

  • Zaključek naročila
    Za dokončanje naročila kliknite na gumb ”NADALJUJ NA BLAGAJNO” ali v orodni vrstici gumb ”NA BLAGAJNO” (opcija je možna samo, če se ne nahajate v spletni košarici). Z vpisom podatkov kupca se ustvari uporabniški profil s svojim uporabniškim imenom (e-mail naslov kupca) in geslom, ki si ga kupec izbere naknadno. Tako obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do pogleda opravljenega nakupa ter spremembo dostavnih podatkov.
  • Naslov za dostavo
    Kupec mora izpolniti vsa polja, ki so označena z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), in jih potrebujemo za zaključek naročila ter dostavo izdelka. V kolikor bi želeli izdelke prejeti na drug naslov kot ste pred nakupom vpisali, ga lahko spremenite v svojem profilu (gumb ”Račun” v orodni vrstici) pod zavihkom ”Naslovi”.
  • Izberite način dostave
    Izdelke vam bo dostavila dostavna služba Pošte Slovenija. Cena dostave z dostavno službo Pošte Slovenija je brezplačna. Možen je tudi osebni prevzem na sedežu podjetja s predhodnim naročilom preko e-maila: info@lapoffice.si ali telefona 031-299-975.
  • Izberite način plačila
    Izbirate med več načini plačila: Plačilo s kreditnimi ali plačilnimi karticami, plačilo preko UPN obrazca, plačilom prek sistema PayPal in plačilo po povzetju (ki se dodatno zaračuna na podlagi cenika sodelujočega partnerja dostave – Pošta Slovenije).
  • Kuponi in darilne kartice
    Če ima kupec veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • Preglejte svoje naročilo
    Prikazani so izdelki, ki ste jih je med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo.

IV. Zaključek naročila

  • Oddaja naročila
    Kupec odda naročilo s klikom na gumb ”KUPITE SEDAJ”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše tekst  ”Vaše naročilo je bilo sprejeto. Zahvaljujemo se vam za nakup in se priporočamo tudi v prihodnje! Na vaš e-poštni naslov smo vam poslali potrditveno sporočilo z vsemi podrobnostmi nakupa.”
  • Potrditev naročila
    Po oddaji naročila bo kupec na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
    V primeru manjkajočih podatkov ali preverjanja podatkov si prodajalec pridržuje pravico kontaktirati kupca na njegovo telefonsko številko ali elektronski naslov napisan na naročilu.
    Kupec je s strani dostavne službe obveščen pred odpošiljanjem naročila in o predvidenem roku dostave naročenega izdelka.
  • Odstop od naročila pred dostavo
    Če kupec po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov info@lapoffice.si preden je naročilo odposlano. V kolikor je bilo naročilo že odposlano kupec krije stroške pošiljanja.

V. Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

 

Načini plačila

Spletna trgovina lapoffice.si omogoča naslednje načine plačevanja:

  • S plačilno ali kreditno kartico (izbirate lahko med naslednjimi: Visa, Visa Debit, American Express, Mastercard in Discover),
  • plačilo prek plačilnega sistema Paypal,
  • po plačilu na TRR prodajalca z UPN nalogom na račun lapoffice.si,
  • plačilo po povzetju, ki se dodatno zaračuna po ceniku ponudnika dostave – Pošta Slovenije.

 

Izdaja e-računa

Prodajalec po plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Prednosti elektronskega računa je veliko – tudi za naše okolje. S tem zmanjšamo porabo papirja in črnila, ter prevoza.

V skladu z direktivo 2010/45/EU ter s spremenjenim 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1 (Uradni list RS, št. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 in 83/12) se s 01.01. 2013 uvaja enakovredna obravnava papirnatih in elektronskih računov.

Z oddanim naročilom v naši spletni trgovini se kupec strinja, da so vsi predračuni in računi posredovani v elektronski obliki.

Kupec, ki želi, da se mu račun pošlje v papirnati obliki, lahko to sporoči v opombi pri oddaji naročila ali na elektronski naslov info@lapoffice.si preden je naročilo odposlano na njegov naslov.

 

Dostava

Izdelke naročene na spletni strani, vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času.
Kupljen izdelek Vam odpošljemo najkasneje v 1-3 delovnih dneh, rok dostave znaša 2-4 delovnih dni. Dostava je trenutno možna samo na območju Republike Slovenije. Izvaja se preko zunanjega partnerja. Dostavo za nas opravlja Pošta Slovenije. Poštnina je zaračunana po ceniku dostavenga partnerja Pošte Slovenije.
Naročila, ki bodo plačana z UPN nalogom pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo naslednji delovni dan.

 

Osebni prevzem

Možen je tudi osebni prevzem na naslovu podjetja – Cesta 24. junija 72, 1231 Ljubljana-Črnuče. Poslujemo vsak delovnik od 7 ure do 18 ure. V vsakem primeru se je nujno pred prevzemom dogovoriti preko e-pošte info@lapoffice.si ali telefona 031-299-975.

 

Vračilo izdelkov – PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Kupec ima v skladu z veljavno zakonodajo zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) 14 dni časa, da odstopi od pogodbe in vrne kupljen izdelek brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite na kontaktni e-mail info@lapoffice.si Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti izdelek. Izdelek se vrne na naslov podjetja, Karin Močnik s.p., cesta 24 junija 72, 1000 Ljubljana. Plačilo bo izvedeno na TRR potrošnika v roku 5 delovnih dni po prejemu izdelka. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina). Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega izdelka ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj.

Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.

Prejeti izdelek mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnjeni izdelek mora biti čist in nepoškodovan, v nasprotnem primeru odstop od pogodbe ni mogoč.

Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije – Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.

Spletna trgovina lapoffice.si si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega, umazanega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno pakiranje itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo, saj bomo le tako lahko izdelek nemoteno zamenjali ali vam vrnili denar.

Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil, razen če je izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na TRR kupca se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne kupcu kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR kupca.

Povezava do obrazca za odstop od pogodbe –> OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE 

KAJ STORITI, ČE STE PREJELI POŠKODOVAN IZDELEK?
V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca prodajalcu ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Stvarna napaka izdelka

Opredelitev stvarne napake. Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku dveh mesecev in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

 

Pritožbe in spori

LapOffice.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@lapoffice.si.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lapoffice.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LapOffice.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in izvensodno. Šele ob izčrpanju vseh drugih pravnih možnosti pa po sodni poti. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Skladno z zakonskimi normativi Spletna prodaja, Karin Močnik s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Spletna prodaja, Karin Močnik s.p., ki kot prodajalec blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Multimedijska vsebina

V spletni trgovini lapoffice.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije izdelkov. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Prav tako je v spletni trgovini tudi video posnetek izdelave izdelka iz tovarne.

Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in NA LASTNO ODGOVORNOST.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni.

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina LapOffice (www.lapoffice.si) in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

Odveza odgovornosti

Spletna prodaja, Karin Močnik s.p. se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini lapoffice.si. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec obvestil kupca o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

LapOffice ni odgovoren za vaše ravnanje s kupljenimi izdelki po tem, ko ste jih prejeli. 

LapOffice.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. LapOffice.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. LapOffice.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

Piškotki

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?
Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Več na strani o piškotkih.

 

Varovanje osebnih podatkov

Kot samostojna podjetnica se zavezujem transparentnosti in skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki, kar počnem v skladu z direktivo GDPR, slovensko zakonodajo in vrednotami znamke LapOffice. 

Več na stani o varovanju osebnih podatkov.

Shopping Cart